Saturday, July 25, 2009

Opinia unui parinte

"Sunt mama unei studente absolvente anul acesta al universitatii Spiru Haret.Fiica mea a fost la inceput studenta la Universitate - informatica , dar nu a putut urma studiile datorita faptului ca lucra( trebuie sa se inteleaga ca in aceste zile, studentii trebuie sa se intretina pentru ca sa poata urma studii universitare). A optat pentru Spiru Haret , unde s-a inscris in 2005 la forma FR. La inceput nu am fost de acord, dar pe parcurs am vazut ca a ales o specialitate pentru care a avut afinitate, si a invatat , a cumparat carti ( atunci cand nu a avut bani , a solicitat sa o ajut eu ) si s-a pregatit cu seriozitate. Trebuia sa dea licenta in 2008, dar a amanat un an ca sa fie bine pregatita , si trebuie sa recunosc ca am fost impresionata de timpul petrecut la studii ( carti, internet, participare la cursurile oferite de facultate), a dat licenta cu succes si ar trebui sa astepte eliberarea diplomei.


Eu sunt absolventa a facultatii unde d-na Andronescu este acum cadru universitar, si sunt uimita de atitudinea acesteia. In loc sa fi oprit Spiru Haret sa mai inscrie studenti daca erau probleme, prefera sa blameze un intreg colectiv de studenti si absolventi. Am urmarit toate aparitiile televizate ale d-nei Andronescu si este evidenta lipsa de claritate in intentii a acesteia. Nu a dat nici un raspuns punctual la nici o intrebare care a venit din public ( parinti, studenti ) care sa clarifice problemele aparute. Este clar ca s-a pripit iar acum nu mai are cum sa dea inapoi (oare porecla de ABRAMBURICA este gratuita ?) Daca Ministerul Invatamantului nu a luat la timp niste masuri ca eventualele derapaje ale Universitatii Spiru Haret sa fie stopate, nu poate pretinde ca pretul sa fie platit de acesti copii care au dorit sa isi plateasca studiile pentru a le putea urma. Pretextul ca sunt prea multi absolventi nu sta in picioare - mai bine maturator sau ospatar cu diploma. Societatea nu are decat de castigat daca un mare numar de persoane se instruiesc, chiar si pentru a avea o diploma si atat - sau deranjeaza pe cineva? E mai usor sa manipulezi persoane neinstruite. Sunt ultima persoana care as dori ca fiica mea sa aiba o diploma care sa nu exprome calificarea reala, eu am absolvit o facultate grea an anii 70 si stiu ce importanta au studiile. Sper ca mai multi parinti sa isi exprime opiniile aici, pentru a curma aceasta degringolada generala fara suport real si mai sper ca cei vinovati sa plateasca prejudiciul creat copiilor nostri."

Gabriela

No comments:

Post a Comment

 

Travel